Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
اخباربازی و کنسولسخت افزارویژه

Nintendo Switch آمار پرفروش‌ترین بازی‌های هفته اول آگوست را از آن خود کرد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بدون شک هیچکس نمی‌تواند این حقیقت که کنسول نینتندو سوییچ به یکی از موفقیت‌های بزرگ این شرکت تبدیل شده را انکار کند. در زمان نگارش این پست، مشتریان بیش از 89 میلیون دستگاه از این کنسول را خریداری کرده‌اند و پس از معرفی نسخه جدید Nintendo Switch با نمایشگر OLED هم ظاهراً فروش کمتر نشده است. مدل جدید این کنسول در ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد. براساس گزارش جدید Game Data Library گفته می‌شود این کنسول توانسته در جدول پرفروش ترین بازی‌های کنسول‌ Famitsu در نیمه هفته ماه آگوست، بیش از 30 عنوان را به خود اختصاص دهد.

Nintendo Switch در کشور ژاپن طرفداران بسیار زیادی دارد اما با این وجود چند عنوان هم هستند که در این لیست متعلق به پلی استیشن و ایکس باکس بوده‌اند. آخرین بار که یک کنسول موفق شد در لیست Famitsu تمام بازی‌ها را تصاحب کند و در سال 1988 بود که آن زمان هم این موفقیت به شرکت نینتندو رسید. در سال 1990 هم این اتفاق افتاد اما چند کنسول مختلف از این شرکت در لیست حضور داشتند.

پنج عنوان برتر اول لیست

پنج بازی برتر هفته گذشته در ماه جاری به همراه میزان فروش عبارت‌اند از Mincraft با 14912 نسخه فروش، Legend of Zelda: Skyward Sword HD با 13873 نسخه فروش، Crayon Shin-Chan: Ora to Hakase no Natsuyasumi – Owaranai Nanokakan No Tabi با 13798 نسخه فروش، Mario Kart 8 Deluxe با 13615 نسخه فروش و RingFit Adventure با 12282 نسخه فروش. اغلب بازی‌های حاضر در لیست مذکور بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ هستند، اما تعداد معدودی از آن‌ها مثل Monster Hunter و Dragon Quest برای پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار دارند.

توییت های Game Data Library درباره فروش بازی های Nintendo Switch
توییت های Game Data Library درباره فروش بازی های Nintendo Switch

با وجود اینکه کنسول Nintendo Switch به طور مستقیم رقابتی با کنسول‌های نسل جدید ندارد اما ظاهراً موفق شده به خوبی در مقابل آن‌ها استادگی کند، به خصوص در کشور مادر خود. بسیار جالب خواهد که ببینیم نسخه جدید با نمایشگر OLED پس از ورود به بازار به شکل فروش خواهد داشت و کاربران چطور از آن استقبال خواهند کرد.

نظر شما چیست؟ آیا تاکنون تجربه بازی کردن با این کنسول را داشته‌اید؟ خوشحال می‌شویم تجربیات خوب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all دیدگاه
دکمه بازگشت به بالا